Min partner og jeg har aldri brukt den spesielle utmerkede i forskjellige veldig varme plager, men ~ 85 ° F +, men desto høyere fortsetter å være pustende frem til nå. I tillegg tappes det skikkelig og tørker også der raskt etter forsyningskryssinger.
Mellomsåle
Den spesielle Utmerket noen. 0 's mellomsåle bruker Altras kvantiske minneskum i design med dobbel tetthet, som merkenavnet ditt gir en reaktiv, men jevn følelse av forbedret vitalitet.
Hvis du spør meg, lener den spesielle Utmerket mye mer på den glatte forstand-delen av omrisset. Akkurat som en annen støvel kan den spesielle mellomsålen føles jevn og også sikker i begynnelsen. Ikke desto mindre ser den 21 år gamle mm-kolleksjonstoppen også lavere ut for å kunne oppleve Jordan 3 Retro sko, noen gode fordeler med glatt og kosete mellomsåle, så vel som de myke egenskapene gir den spesielle støvopplevelsen litt glatt. Det spesielle Quantic mellomsåle-stoffet kan føles en mindre mengde fjærende sammenlignet med A-Bound-stoffet som brukes på den spesielle Excellent 3. 0, og til slutt forårsake en mindre mengde vellykket og ren reise.
Gordon Gianniny kritiserer den spesielle Altra Utmerket noen. 0 angående TENDER SPOT
Gordon Gianniny Jordan 1 Low Dame Hvit/Grønn/Svart Basketball Sko (553558 113) inne i Altra Utmerket noen. 0, Snodgrass Piste, Crested Butte, CORP.
Snarere enn standard steinmeny klemt med yttersåle og mellomsåle, har den spesielle Excellent et lett fjernet natursteinsskjold som skal gå under innersålen. Denne typen inkluderer med hele den nedre kolleksjonstoppen og også spor rundt yttersålen for å produsere Jordan 11 Retro sko, den spesielle Utmerket noen. 0 virkelig tilpasningsdyktig. Selv om partneren min og jeg gleder meg over bunnsansen bare gitt av denne typen generelle fleksibilitet, tror jeg det spiller en rolle i raskere fot. tretthet i løpet av mer tid fungerer.
Dermed bare i tilfelle du knapt kunne varsle sjansene er, tror jeg den spesielle mellomsålen ønsker at flere skal utføre. De spesielle myke egenskapene vil sikkert høres riktig ut i det tilfelle Excellent har vært en optimal oppstart, men det er den ikke. Den spesielle glatte mellomsålen er likevel nyttig på flere overflater mye mer om hvor under, men likevel tror jeg den spesielle Utmerket noen. 0 ville helt sikkert høstet fordelene av noe mer solid og springere Jordan 1 HIGH sko mellomsålestoff, tilbød den relativt lavere kolleksjonstoppen.